tirsdag 31. mars 2009

Akk ja

I dag stod jeg opp klokken 11.00, spiste en enkel frokost før jeg og Irene suste ned til Amfi sentret, med hensikt om å shoppe litt, vel for min del kom jeg kun derifra med poser fra Eurospar mens Irene faktisk fant seg en fin kjole og et belte. Men kanskje like greit, vil prøve å spare litt penger til Berlin, som faktisk bare er om 5 dager! Etter en runde på alle butikkene spiste vi litt lunch før vi dro hjem igjen, så filmen Bend it like Beckham. Stine og Elise laga taco til oss alle fire, noe som var sykt deilig! Nå har jeg hvilt litt, for nå er det ikke lenge til jeg skal på nattevakt, har fri i morgen og det blir DIGG. Noe som derimot blir mindre digg, er torsdag, da har jeg halvtidsevaluering for praksis. Føler jeg ikke har fått gjort noe i forhold til det jeg bør ha, og har ikke samme gnisten jeg hadde som i forrige praksis, så gruer meg litt til evalueringen. Til helgen har jeg fri, visst jeg ikke ender opp med en ekstravakt et sted, noe jeg sikkert klarer, bortsett fra at jeg bør egentlig ikke det siden jeg skal fly på søndag, da er det lurt å være avslappet og opplagt. 

Før trodde jeg at det var bedre å døgne rundt slik at jeg ble så trøtt på flyet at jeg ble mindre redd, men det har jo alltid bare blitt verre, og etter jeg begynte å sove, spise god frokost og gjøre avspenningsøvelser på kvelden før og samme morgen har det blitt bedre. Når vi satt å så på ferie stod vi til slutt mellom Amsterdam og Berlin, skal til begge deler, men årsaken til at vi faktisk valgte Berlin var også fordi det er en lengre flytur, men en mellomlanding, noe jeg ikke er spesielt begeistret for, så dette blir en utfordring for meg! Blir uendelig stolt av meg selv visst det går like smooth som forrige tur! 

Hva skal du i påska?

1 kommentar:

Marthe sa...

Jeg skal til London<3 hihi:D