onsdag 18. mars 2009

Disney

Disney har mange gode, kjente og ikke minst kjære filmer. Disney har fremdeles noen gode filmer som kommer nå og da, men den Disney jeg virkelig er glad i er de filmene som kom når jeg var lita. Jeg har sittet å fundert litt på hvilken av filmene jeg liker best, nest best osv, men det var ganske vanskelig for er glad i alle filmene! Men her er mine topp 5: 


Løvenes konge er definitivt min ynglingsdisney film


Den lille havfruen kommer på en god nr 2

Skjønnheten og Udyret - nydelig film med nydelig musikk


Aladdin - super

Askepott er også en flott disney film


Hva er dine ynglings Disney filmer?

10 kommentarer:

kinehelene sa...

Aladdin, Pocahontas, Den lille havfruen, Løvenes konge m.m. Ah, man kan ikke bli lei av disneyfilmer! :)

kinehelene sa...

Du må gå inn på "Tilpass", og lime det du har kopiert på "Legg til gadget" :)

Amalie sa...

takk takk fant det ut;)

Anonym sa...

askepott er lett best, og jeg kan alle replikkene i den utenat.

Anonym sa...

aww, ja ferie og ferie jobb og jobb penger og penger hva skal man si?:) Jeg vil jobbe for da får jeg penger, hehe:) ellers da?

Jobb på haukeland, herlig..
også bor du i bergen det så jeg nå, kanskje vi treffes på verandre en gang:-P

Anonym sa...

Tornerose=)

Anonym sa...

Løvenes konge!

Vestlandsjenta! sa...

Det er jo umulig å si da! Er så mange ulike filmer og alle er jo like kjekke da!! Min favoritt må vel kanskje være Løvenes konge eller Askepott!! Takker for hilsen hos meg forresten! Koselig!!

Mella sa...

God bedring! :-)
Askepott og Pocahontas tror jeg er mine favoritt dinseyfilmer.

Anonym sa...

Har du sett kongeriket for en lama? Den er arti.. :-)