fredag 13. mars 2009

Dusjemusikk

I går hadde jeg tidligvakt i praksis, og sykepleierkontakten min spurte meg mange spørsmål, kom med ris når jeg sa rett og ga meg tilbakemelding på de tingene jeg kunne gjøre annerledes og på en bedre måte - altså jeg lærte ekstremt mye. Jeg fulgte opp 3 pasienter, leverte medisiner, laget til medisiner for ettermiddagen, var med på legevisitt, fulgte til røntgen, og masse masse annet! En super dag. Men når klokken var 15.00 var jeg ekstremt trøtt og veldig klar til å reise tilbake til storbyen - Bergen. 

Når jeg kom hjem fikk jeg servert taco av min kjære og det var nydelig<3.>

  1. Fall out boy - Grand theft autumn 
  2. NOFX - Build me up buttercup 
  3. ABBA - Honey Honey
  4. Special D - come to me 
  5. Jacks Mannequin - Mixed tape 

Det er seriøst få ting som gjør meg i så ufattelig godt humør som det er å peise på en helt sinnsykt lyd på anlegget med god musikk i dusjen som man kan synge som en gal til! 

Det var utrolig godt å ordne seg litt, på Hagavik gidder jeg ikke engang, så var godt å føle seg litt menneskelig igjen. Møtte Cathrine kl 20.00 utenfor Sumo, og vi spaserte til Elefanten hvor vi tok et par glass vin og noen øl, dro videre til Kontoret etter litt og tok litt mer drikke. Det var svært koselig å bare sitte å prate om alt og ingenting. Dro hjem rundt tolv tiden, var utrolig deilig med en litt tidlig kveld.