tirsdag 17. mars 2009

Jentekveld

På lørdag nevnte jeg at jeg ventet i spenning på at jentene skulle komme på besøk til meg - det ble en kjempebra kveld. Jeg møtte først Christel på butikken hvor vi handlet inn til taco - vi fant ut at det er det vi hadde lyst på, samt alle liker jo taco. Vi dro hjem til meg og begynte å kutte grønnsaker og plutselig så var Silje og Helga der. Åh det var så gøy å se de igjen. 


Christel, Silje og Helga ser på Christels kommende lille hund


Etter å ha spist oss vel mette slappet vi godt av i sofaen med litt etterlengtet prating, vi prata om alt fra praksis, hund, klær, barn, døden og egentlig det meste. Etterhvert meldte søthungeren seg og jeg og Christel gikk til kjøkkenet hvor hun fikk i oppgave å kutte frukt i småbiter mens jeg smeltet sammen 1 stk mørk sjokoladeplate, 1 stk lys sjokoladeplate, litt krem og litt smør. Helte dette over i en skål, satt frukten på bordet og ga de en pinne, frukt og smeltet sjokolade er YUMMY! Dette anbefales.



Helga hadde tatt med seg et spill - fantasi (tegne +mimespill) Et spill jeg faktisk aldri har spillt før. Men etter litt regeloppklaring satte vi i gang, jeg og helga vs silje og christel - de vant overlegent. Men herregud så gøyyy, vurderer nesten om jeg må kjøpe det spillet selv!





Sjekk de fine tegningene! Spesielt den humla/flua!





Ingen kommentarer: