torsdag 19. mars 2009

Lys plomme

Jeg er syk. Jeg har feber. Jeg har ondt i halsen. Jeg syns synd i meg selv. I dag hadde måtte jeg på skolen, for vi har et lite prosjekt om postoperativ kvalme i praksis. Men iallefall, ifølge facebook og folk rundt har selvangivelsene begynt å komme, så jeg var temmelig spent om jeg hadde fått min, men nei. Jeg hadde derimot mottatt en pakke fra H&M. Et av mine nyttårsforsett om jeg ikke husker var å bruke mer farger i klærne, så måtte jo ha et farget skjørt, faktisk i fargen lys plomme - tror aldri jeg har eid noe i den fargen - men må vel være en første gang for det også!  sammen med skjørtet ble det også en topp, i en mer vanlig farge;)


Denne svarte toppen fikk jeg på tilbud til 49,-


Mitt nye lys plomme skjørt


Ellers begynner det å nærme seg vår med stormskritt og jeg trenger sårt vårsko de jeg har nå er temmelig varme, men jeg skal prøve, virkelig prøve til å vente til jeg er i Berlin. Noe som faktisk ikke er så lenge til! Noen som har vært i Berlin som har noe å anbefale?

3 kommentarer:

Anonym sa...

fint skjørt! men toppen likte jeg ikke - for kjedelig;)

It's Aggy bitch! sa...

fine kjøp :)!

jeg var i Berlin i sommer.. men var i Juli da og da var det tjokka fult med folk overalt! var umulig og prøve og finne frem til noe og shoppe.. så gikk heller rundt og så på alle disse kjente plassene hehe

Anonym sa...

Så fine klær!Eg var i berlin med klassen for noen år siden, elsker den byen! Du må ta t-bane, s-bane og trikk aleine, det er kjempe spennende.. Og prøve å komme deg på utestede Matrix.. :-P Det ann største uteplassen eg har vært på.. En opplevelse å se alle menneskene :-)