tirsdag 10. mars 2009

zzzZZovet lenge

God Morn. 

I dag har jeg sovet tre timer lengre enn vanlig, kunne sikkert blitt mer men på denne hybelen er det umulig å trekke for gardinene helt så rundt klokken ni er det for lyst til at jeg klarer å sove. I går hadde Marthe hatt en travel og fin seinvakt, så jeg håper virkelig på det samme, det hadde vært supert! Forrige gang fikk jeg tid til å skrive logg og annet skolearbeid på vakt, men vil gjerne ha mer spenning denne gangen. 

Ellers er jeg fremdeles giret etter operasjonen i går, jeg fikk en kommentar her om at det kanskje var litt uetisk av meg å legge det ut, og etter vurdering valgte jeg å slette det - ønsker ikke legge ut innlegg som  andre mennesker ikke syns noe om å lese det. Men men. Jeg har nå også fått mer tilbakemelding angående Madagaskar tur, så snart er vi forhåpentligvis klar til å bestille. 

I går satt jeg å hørte på musikk, og det er noen jeg alltid vil høre flere ganger, om og om igjen: 

  1. Muse - Supermasseive black hole
  2. Paramore - i caught myself 
  3. Fall out boy - Band the doldrums
  4. Coheed & Cambria - faint of heart 
  5. Incubus - Drive

Fantastisk musikk <3 

Men nå skal jeg pakke på meg noe annet enn pysjamas, spise litt frokost og lese litt om hematologiske sykdommer, skal igjennom to svære bøker med sykdommer og sykepleie til de - eksamen i juni, og like greit å bare komme i gang! 

Ha en fin dag:)

5 kommentarer:

Demmo sa...

Fan, jeg skulle lese om kardangskifte, tull å ta det bort.

It's Aggy bitch! sa...

bra musikktips :)

Marthe sa...

alltid bra med musikktips:D

Anonym sa...

Nei!!! Hvor er innlgget om operasjoenen!! Vil lese :-( !!!!!

Anonym sa...

Cathrine:Kjekkt å havne i klasse med ei som har så bra musikksmak!!!!!!!