tirsdag 17. mars 2009

Shopping på Os

I går ettermiddag rett etter jobb dro jeg, Elise, Marthe og Stine til amfisenteret på Os. Vi begynte med å spise middag på senterets kafe og spisested, og etter litt konverasjon begynte vi runden på Cubus, hvor jeg faktisk fant en sommerjakke, måtte desperat ha en jakke - det er for varmt til å gå med vinterjakke. oppdaget at de faktisk hadde en del fine klær på det senteret, er mye jeg gjerne kunne tenkt meg til å kjøpe, og så hadde de butikker som man andre ganger ikke finner på de andre kjøpesentrene. 

Marthe og Stine prøvde kjoler først på B-young og divakjoler:

Marthe 

Stine


Marthe fant en kjole hun mildt sagt likte godt! Hun så ut som en prinsesse i en disney film:)


Stine og Marthe inne på divakjoler


Kjempefin ettermiddag på Os, men var ekstremt trøtt og sliten etterpå, og holdt på å sovne opptil flere ganger, la meg kl 22.00 og sloknet med en gang;) 


2 kommentarer:

It's Aggy bitch! sa...

fine kjoler :) likte de siste hehe

Marthe sa...

åh, mange fine kjoler<3 :D