onsdag 11. mars 2009

Sol ute - sol inne - sol i hjertet - sol i sinnet

Sol Sol Sol, jeg har aftenvakt i dag også, så i dag våknet jeg av at solen skinte på meg, deilig å ikke våkne av noe vekkerklokke eller dårlig vær som plasker mot vindusruten. Jeg ble først litt irritert for at sola vekkte meg, men det var igrunn svært deilig - det gjør godt med litt vårtegn. 

I går var jeg som sagt på seinvakt, jeg tok  litt til mot og snakket med sykepleieren min angående at jeg ønsker gjerne å bli spurt mer teoretiske spørsmål som er aktuelle i forbindelse med postoperativ sykepleie og alt som er aktuelt på posten - og det sa hun var helt greit, hun hadde tenkt til det - men i det siste hadde det vært så ufattelig lite pasienter og en liten innkjøringsfase til det å ha student. Jeg sa også at jeg gjerne kunne tenkt meg tilbakemelding når jeg gjør ting feil - slik at jeg lærer mest mulig - også dette sa hun at hun skulle gjøre bedre fremover! Skuldrene sank og jeg er svært positiv til dette! Håper jeg får noen spørsmål i dag, gjerne noen som er vanskelige! 

Ellers har jeg da invitert sånn smått til jentekveld hos meg på Lørdag, hittil har jeg invitert Christel, Silje, Helga, Merete og Ina, tenkte jeg skulle møte på Carolina her og spørre hun men har ikke sett hun enda, så får vel sende en sms. Får håpe de er lysten på en jentekveld! Og kanskje jeg skal invitere noen flere, men da har det en tendens til at jeg inviterer alle og så blir det storfest - og jeg skal på seinvakt på søndag (hjerteavdelingen <3)>

I morgen har jeg dagvakt før jeg skal suse hjemover til Bergen! Gleder meg masse masse! 

2 kommentarer:

Marthe sa...

jentekveld<3 herlig å stå opp til sol:D ha en fin dag videre;)

Marthe sa...

svaret kommer litt seinere ;)