søndag 29. mars 2009

Arbeidshelg

Fredagen kom jeg hjem igjen etter to hele dager på Os - mildt sagt deilig å komme hjem. Det ble en rolig fredagskveld for min del med litt mat, tv kiking og tidlig kveld. Lørdag var det tidlig opp og rett på jobb, veldig fin vakt - har for tiden inne svært så koselige pasienter, så dagen går så fort fordi man har tid til å gjøre noe sammen med de! Rett etter jobb dro jeg til Pappa og henta Sebastian. Planen var egentlig å ta fløybanen opp og ned, men han sovna nesten med en gang vi starta å kjøre. Så dro innom å henta Harry og så suste vi til Arna for å møte svigerfar for litt sen lunch på den kinesiske på arna sentret. Sebastian spiste insane mye ris og fikk etter middag kjøpe seg et lite lekefly. Herregud jeg skjemmer han bort. Resten av kvelden gikk igrunn til fint lite annet enn tv, facebook og enda en tidlig kveld. Nå er det et par timer til jeg skal på seinvakt, og så er det hjem hit, pakke og dra rett ut til Os igjen. 

MEN nå er det ikke lenge til Påskeferien - noe som betyr at det er ikke lenge til jeg sitter først ombord i et fly på vei til Berlin, flyturen går hærlig fint, ikke en tåre en gang av skrekk, lander fresh i Berlin, drar til hotellet, blir overasket over hvor fint det er, slapper litt av og om en liten stund går jeg i Berlins gater etterfulgt av en god middag med min kjære! 

Countdown: 7 dager til avreise!

1 kommentar:

Marthe sa...

åh så herlig at dere skal til Berlin:D det blir nok kjempekoselig:D artig med kjærestetur;)