lørdag 14. mars 2009

Flott formiddag

I dag dro jeg i morgest å henta Sebastian, etter litt var vi i byen og vi spaserte mot fløybanen hvor vi møtte Cahtrine, klar til en formiddag sammen med oss. Sebastian var vill i ekstase når vi kjørte "toget" (altså fløybanen) opp. Bare over til et lite sidespor, jeg møtte en ved fløybanen som jeg var på flyskrekk kurset sammen med, hun hadde visst klart å sovne ombord et fly! Flink hun, mitt neste mål. Men uansett, vel oppe på fløyen kjøpte vi en liten is og litt drikke og satt på en benk mens Sebastian løp rundt omkring og lekte og gjorde sitt. På vei ned ble han trøtt og sov hele veien nedover. 



Sebastian leker 


Cathrine og Sebastian

Vel nede dro vi på galleriet hvor vi spiste litt lunch og prata shit mens Sebatstian var litt gretten etter han våkna av luren sin, han er mildt sagt gretten en liten stund etter han har sovet, og surleppa var ganske stor til tider. Etter han fikk bort surleppa spiste han litt før vi dro å suste litt i butikker, jeg shoppet noe og han fikk seg en politibil og var vel fornøyd med det:) Etter en liten tur på sykehjemmet hvor vi hilste rundt på folk ble Sebastian vel levert. 

Sjekk den surleppa!


Nå sitter jeg her nydusjet og venter på at et par fantastiske jenter skal komme hit på en liten jentekveld!:) 

Ha en fin kveld:) 

4 kommentarer:

Stork Foto sa...

Utrolig fin blogg! =)

Anonym sa...

Hahahah, for ei surleppe :D

Når jeg kommer på besøk vil jeg også på tur=)

Marthe sa...

herregud han er så søt:D det er deilig å slappe av! kjenner jeg trenger dagen idag til total relaxation:P

Anonym sa...

Det er jeg veldig enig med deg med, at man må ta konsekvensen av det..=D