tirsdag 24. mars 2009

Topp 5 Hollywood Kjekkaser

Jeg og en venninne begynte i dag en liten diskusjon om hvem som er Hollywoods kjekkeste menn, dette er jo selvfølgelig svært individuelt fra person til person, og ikke minst er det MANGE å velge i! Men her er min topp 5 liste, ikke i kronologisk rekkefølge da dette ble alt for vanskelig! 
Patrick Dempsey er spesielt lekker å se på som lege i Greys Anatomy


En annen så kjekk lege er George Clooney


Øyegodiset David Boreanaz har spillt i Buffy, Angel og Bones

Litt klisje kanskje, men Brad Pitt er en fryd for øyet

Josh Harnett i Pearl Harbour er verdt en plass på min liste


Hvem er dine topp 5 hollywood kjekkaser?



4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har glemt alles Johnny Deep!!!! Hvordan kunne du....?

Mariann sa...

Jeg har tenkt mye på den her.. Egentlig bryr jeg meg lite om kjendiser, utenom Chad Michael Murray.. Ellers hadde jeg alltid en ting for David Beckham i mine yngre dager, med Brad Pitt på en god nr.2. Ben Afleck i Pearl Harbor er niice og Johnny Depp!

Innser at de er veldig klissete alle sammen ;P

Ine sa...

Mmm... David Boreanaz!

Carolina sa...

den jeg alltids har siklet etter, og forsatt sikler etter er Mark Wahlberg!! Som i bildet når han er modell for Calvin Klein, grrr...