torsdag 2. april 2009

Superonsdag på Os

Onsdag - lille lørdag er ikke den dagen jeg er ofte bruker når jeg skal ut! Men her på Os skjønner du, her fant vi ut i går at vi var noen jenter som hadde lyst til det nemlig, å gå ut en liten tur på Os. Etter tv2 reklame om Norge - Finland kamp var vi solgt. Gleden var stor når det endelig ble en anledning til å pynte seg littegranne ekstra enn det de fleste av oss gjør her oppe. Etter litt dusjing, sminking, mislykket forsøk på å krølle hår dro først jeg og Stine til Os sport og biljardpub (tror jeg det het) mens Irene og Elise bare skulle innom Amfi å shoppe litt. Vi var de første som var der, men vi kjøpte Øl og ventet i spenning på at alle Osingene skulle komme, og det var ikke svært mange som kom, men etterhvert kom det kanskje 20-30 stk der, pluss meg, Stine, Irene og Elise. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg er noen fotballfan, og skal innrømme at enkelte ganger under kampen endte det opp med å snakke om andre ting som skole, klessbutikker, mens andre ganger diskuterte vi faktisk viktigte ting om kampen, sånn som at den finlandske keeperen faktisk var litt kjekk men at nordmenn hadde totalt flest kjekke mannfolk. I pausen snakket vi litt med noen osinger som var litt sjokkert over at det var noen som hadde stjelt plassen deres, det gode hjørnet som satt perfekt forran skjermen og lurte på hva i alle dager vi hadde gjort for å forville oss inn her, vi forklarte at vi var sykepleierstudenter som sjekket ut livet på Os. Kampen var grei i seg selv, mest spennende var de siste 3 minuttene, mange mål og masse roping på puben, stemning liker vi. 


Etter et par øl innabords tok vi (minus Elise som dro hjem - var så trøtt) å spillte biljard, ikke min sterkeste side, men jeg fikk faktisk ned noen baller, som så svært planlagte ut faktisk! Imponerte meg selv! Vi hadde det vanvittig morro! Lenge siden jeg har kost meg så mye en onsdags kveld. 

Ingen kommentarer: