tirsdag 21. april 2009

Ja - de var forgudet

For noe jeg føler er mange mange år siden hørte jeg på et band som jeg forgudet over alt på hele jord - sikkert til min kjære mammas forskrekkelse. Jeg hadde plakater på veggene, cd`en var en fast gjest i cd spilleren og jeg hadde smykker, bøker, bilder, klistremerker og masse ekstra stash fra dette bandet, jeg kunne det meste om de - hva foreldrene het, hvor de vokste opp, favoritt mat osv. Jeg var på ingen måte alene om å digge det bandet, de var nemlig forgudet av hele verden. Ja jeg snakker ikke om mindre enn SPICE GIRLS. Alle hadde en favoritt og min var Geri - ginger spice. I enkelte festlige lag kommer det av og til en spice girls låt og jeg kan fremdeles alle sangene og jeg husker dansene (kommer bare frem visst jeg er skikkelig på en snurr), og har man et jentevors er det sikkert at det blir stemning når det kommer en spice girls sang på anlegget! 

Mine topp 5 Spice Girls låter: 

  1. Who do you think you are
  2. Wannabe
  3. Love Thing
  4. Stop
  5. Say you`ll be there 




Hvilken spice likte du best?


1 kommentar:

Mariann sa...

Sporty Spice ;D
og yndlingslåta mi er 2 become 1 ;)