søndag 12. april 2009

Sweet home Røkland

NÅ har jeg bestilt tur hjem til mitt kjære Røkland og litt Bodø. Jeg reiser fra Bergen 15 mai kl 07.58 og er hjemme ca 07.48 dagen etter, 24 timer med tog - men så verdt det. Jeg skal bruke tiden på familie og venner jeg ser alt for sjelden, men også slappe av og nyte våren nordpå, som er en vakker årstid, må lese en del også siden jeg har eksamen 3 juni, men siden det ikke er "såå" mye å gjøre der så er det litt greit. Kanskje jeg skal fri litt til mor og far og spørre om de skal en tur på hytta i den tiden, det hadde vært så deilig. Jeg skal faktisk være hjemme helt til 28 mai, så får noen gode dager der oppe. Jeg gleder meg så sykt. Noen bilder fra hjemme, kjente og kjære: 










Fantastisk famile




2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hadde en sånn fin blogg med masse fine bilder:)

Mariann sa...

Det blir bra :D
Håper jeg kommer meg oppover sånn at vi får gjenta suksessen fra i sommer ;) (denne gangen uten mobil!)