fredag 24. april 2009

HÆPPY

I dag startet jeg dagen med å våkne klokken 08.00, ordnet meg og dro til godt brød hvor jeg møtte Silje, det var fullt der, så etter vi møtte Christel dro vi på heaven cafe` og spiste litt frokost. Etter en stund der gikk vi til bocca for Christel hadde lyst på kaffe mocca:) Ble sittende å preike og kose oss. Savner å se de jevnlig nå som vi er i praksis, koser meg alltid sammen med de hærlige jentene. 


Her er fantastiske Silje 

OG en stykk fantastisk Christel


... og fra Bocca merka jeg den sykeste kunsten, en mann/figur med en pappekse over hodet


OG så må jeg bare få sagt. Madagaskar gikk jo litt i dass grunnet alt opprøret som er der nede nå. Ambassaden var usikker om de ville slippe oss inn, vanskelig å få reiseforsikring osv. SÅ nå har vi et annet program: INDIA. Vi skal være 4 uker ved en klinikk utenfor New Delhi, og to uker på et sykehus i den Indiske hovedstaden. Gleder meg masse, blir givende å arbeide med mennesker med hiv/aids og mange andre sykdommer som ikke er så utbredt i Norge. Så har vi to uker hvor vi skal farte rundt og ha litt "ferie" og vi tenker å reise litt rundt om! Synd med Madagaskar, men har alltid hatt lyst å reise til India, så blir en opplevelse for livet, samt jeg skal reise sammen med en hærlig gjeng. 









Nå skal jeg straks bare ordne meg og så møte Cathrine=) Drar til Os i kveld siden jeg har arbeidshelg der ute og tidligvakt i morgen, da frister det ikke så veldig å reise i morgentidlig. Pluss litt koselig kveld med Carolina som er planlagt:) Hva skal du i helgen?

1 kommentar:

It's Aggy bitch! sa...

så koslig :)
skal på grillparty kanskje hvis været holder seg :)