lørdag 4. april 2009

Ich bin going to berlin and im very much nervous

Om 12 timer fra nå sitter jeg sansynligvis på flybussen på vei til Flesland. Og om 24 timer fra nå er jeg forhåpentligvis på en resturant i Berlin, og har spist en god middag og sitter kanskje nå med litt dessert og er småsliten etter reisen så tar litt tidlig kveld på det flotte hotellet. Jeg gleder meg vanvittig mye til å se Berlin og slappe av og ha ferie! Men nå er nervene ganske store for flyturen, det kan være fordi jeg drakk meg dritings i går og da blir nervene ikke helt på topp dagen etter, men gruer meg, og tenker nå på den stygge ulykken som var i amsterdam for ikke så lenge siden, og blæh. Jaja, jeg tenker at det går bra når jeg får lest litt i boken min "det er ikke farlig å fly", den er alltid kjekk å lese litt i før avreise for å bare få den følelsen " herregud dette er jo bare tull å grue seg til". Håper jeg får den følelsen i morgen. 

Ellers var jeg ute i går med noen jenter fra klassen, for å feire at vi bestod halvtidsevalueringen og at det er påskeferie. Tok først noen drinker og shotter på Lille bar and lounge før vi dro videre til Onkel Lauritz, det ble shotting og ølling og masse god og småteit sykepleierhumor. 

Nå skal jeg se litt på pretty woman før jeg skal pakke ferdig og finne alt frem til i morgen. Skal gjøre avspenninsøvelsene vi ble lært til på flyskrekk kurset, og så skal jeg prøve å få en god natt med søvn

1 kommentar:

Mariann sa...

Håper turen gikk bra:D
kos deg massemasse ;D