onsdag 22. april 2009

Ut på tur, fanken ikke sur!

I dag har vært en bra dag i praksis. Startet dagen med å komme i dybden av gruppelederfunksjonen med alt det hører til av medisiner, legevisitt, blodprøvebestilling, lage til medisiner osv, og så henta jeg en pasient fra recovery, og da er det alltid mange spennende observasjoner og tiltak å gjøre! Etter en spennende dag var ferdig kastet jeg meg i bilen og kjørte hjem. Min kjære laget deilig middag som var stekt kyllingfilet, ravioli og salat: mMMm! 

Etter litt loggskriving fikk jeg faktisk rompa ut av sofaen og inn i skoene. Jeg kjørte til spelhaugen og gikk i canada skogen, mer enn det vet jeg ikke helt med sikkerhet. Etter halve turen var jeg ved parkeringsplassen ved nipedalen, og det nyydelig vannet. Ufattelig fint, hadde vært ypperlig å sitte der i finværet å ta en pils og grille. Jeg gikk i 70 minutter og det var en fin tur, med variert terreng og opp og nedover bakker, helt yppelig. Hadde egentlig planlagt å høre på musikk, men det var så deilig å bare høre på beina som trasket i grusen og fuglene som kvitret. Jeg er sikker man kan løse verdensproblemer ved å gå en tur. 


SE hvor nydelig


Fikk enda mer hjemlengsel når jeg gikk tur, men nåå er det ikke så lenge til jeg skal hjem til kjære nord. Faktisk bare 24 dager til jeg er hjemme i Saltdal. 

Ingen kommentarer: