tirsdag 1. september 2009

Dagen som begynte som SHIT ble SHITBRA

I går hadde jeg en helt elendig dag. Jeg våknet på morgenen og kjente bare at "ehhe dette er ikke min dag". Alt var galt, ikke matlyst, kjedelig forelesning (den var sikkert spennende, bare jeg som var negativ) Jeg lå etter med skolearbeidet og alt. Det er problemer med ambassaden med tanke på visumssøknaden, men nå er det ute av våre hender, nå må vi bare vente til alle papirer er i orden, og som en lærer sa "ligge litt lavt i terrenget". Jeg blir stresset av alt som ikke er i orden, så luften gikk helt ut av meg.

Jeg skrev mld til Cahtrine hvor vi endte opp med å møtes på bystasjoen hvor vi tok en kopp kaffe og pratet shit. Det gjorde godt for humøret. Noe som også hjalp veldig var at jeg hadde et gavekort på 500 kr på estetique! HURRA, kjøpte lotion til min clinique 3 step skin care! Har ikke brukt penger siste tiden pga alle utgifter til Indiaturen. Men de kan man ikke bruke på annet, så jey. Jeg prøvde også en hel del skinnjakker. Jeg eier ikke en skinnjakke, noe som er litt pinlig. For jeg elsker å se på skinnjakker, men alltid følt at de blir stygge til meg. Men nå med minus 14 kg ser de en smule bedre ut! Så jeg er rett å slett på jakt etter den perfekte skinnjakke! Kanskje jeg finner den i Oslo i helgen?







Etter dette gikk vi på kontoret og tok en brus til, der kom vi i kontakt med en fyr, eller han kom å satte seg sammen med oss og begynte å analysere oss. Og dævensteike hvor skummelt. Det stemte groteskt mye. Så endte opp med å dra til Dubliners hvor jeg møtte en kompis - Ala som er bartender der. Lenge siden sist så det var koselig. PLUTSELIG var klokken 2.30 og jeg hoppet i en taxi og dro hjem. Hadde så vondt i beina av all gåingen at jeg tok en latmannstur.
Det var rett å slett en kanonkjekk kveld. Skal kanskje møte gelly (som jeg kaller han) visst han er i Oslo til helgen. Han er en fyr med sinnsvakt mye humor og sinnsvakt gøy å være med! Hadde lik humor og tenker at hadde han vært her i byen oftere skulle jeg tvunget han til å være min bestevenn!

Spørsmål: Eier du en skinnjakke?
Spørsmål: Visst du har en dårlig dag, hva gjør du får å bli i bedre humør?


4 kommentarer:

Mariann sa...

Bra å høre at det ble bedre :)Jeg må stort sett ut av huset, men det spørs helt på hvordan sint jeg er. Hvis det er pga skole er det bare å komme seg på et kjøpesenter;p brukte 34 kr i går når jeg trøsteshoppa, ikke så verst i grunn :p

Oddvars bryggeri sa...

Tro om de ikke har skinnjakker i India, de spiser mye geit der men tror kuskinne er bedre så du får høre om de har det. :-))))))))))))))))))))))))))))

Anonym sa...

Jeg eier skinnjakke og jeg elsker den ;) Kjøp deg en du-de funker braa mot bergensregn!!
Når jeg har en shitty dag så hjelper det med en tøff beintrening eller løpetur og litt Rammstein som den treningsnerden jeg er; om ikke? Sjokolade sjokolade sjokolaaaade helt til sukkerkicket tar meg og jeg bare sover. :)

Stine Elise sa...

Amalie! Fjorten kilo!? Det e jo helt sykt bra!! Gratulerer til dæ må æ si, æ vil og...... :p