fredag 4. september 2009

Flyturen gikk til

himmelen! Herreminhatt! Flyet var en time forsinket, og da bobler det av nervøsitet før jeg allerede er ombord, og når jeg satt der å ventet kjentes det ut som verdens undergang, og at "dette klarer jeg aldri". Men ombord klarte jeg å hente inn noe av den kunnskapen jeg fikk på flyskrekkurset. Jeg hadde en liten tåre i øyeviken, men den rant ikke nedover kinnet mitt! Som regel gråter jeg flere hundre tårer. Den ekle følelsen av at alt håpet er ute varte bare i 5 minutt, før jeg klarte å finne pusten igjen og roen. Jeg leste blad og alt var fryd og gammen!

Jeg må si at Norwegians ansatte er nydelige mennesker. Selv om jeg klarte meg bra kom de å spurte meg hvordan det gikk og oppmuntret meg hele veien. Jeg har flere ganger opplevd dette, så takk til dem!



Tommeln opp for at det gikk bra + at jeg er i Oslo



Meg og min bestevenninne Anja.


Spørsmål: Liker du Oslo?
Spørsmål: Hvor er det best å shoppe i Oslo?



1 kommentar:

Mariann sa...

Oslo er braaa! Bogstadveien er best ;)