torsdag 10. september 2009

Magetaske og ansiktsmaling

I dag har jeg fått gjort masse! Jeg stod opp kl halv ni, dro å trente - fokus på bilringer i dag og tok så mange sit ups at jeg ble kjempedårlig. Etter en dusj og litt sminke i ansiktet dro jeg til chillout travelkafe å møtte Janne, Carolina og Karianne. Det er bare 23 dager til avreise og har mange ting som bør ordnes før den tid kommer.

På det øverste bildet ser du oss alle sammen, de tre nederste er de flotte skapningene jeg skal reise med!


Selv om jeg fikk gode råd av mamma i går "nå må du ikke bruke penger på unødvendig drit og shopping". Men enkelte ting må man ha uansett, og begge er i mine øyne veldig nyttig.

Det er jævli turist jeg vet det! Men mitt kamera og bankkort skal gjemmes så godt det lar seg gjøre, det er en veldig myk mageveske som går under klærne! Jeg kommer nok som jeg alltid pleier å ha bankkort og penger i BH`en, men der får ikke kamraet plass uten at det ser helt jævli ut. Denne var lur, sant?

Og sminke! Jeg var fri for I.D mineral sminke, og måtte ha påfyll! Jeg gikk på et sted som heter HUD og jeg fikk 10% studentrabatt og betalte da 409 kr, det syns jeg ikke er dyrt med tanke på hvor lenge den varer. Jeg klarer ikke det billige pisset som gjør at det kjennes ut som man har
et tonn med sminke på seg, med denne kjennes det ut som jeg akkurat har renset huden min. OG det er deilig det


I ettermiddag/kveld skal jeg til Silje sammen med Christel og Akira. Vi skal spise deilig mat og se filmer som kan forbindes til psykiatri! Jeg tar med meg girl interrupted! NYDELIG film. Sett den?


Spørsmål: Hvordan sminke bruker du? Bruker du mye pr mnd i sminke?

3 kommentarer:

Hilde sa...

Sv: Hehe, jeg har også vokst opp i gokk, men det gjør meg bare mer nervøs, typ. "her er det så øde at ingen vil finne meg". Heh, parnoid much huh?

Enig i at I.D sminke er totally verdt pengene, og kjempefint at markedet generelt gjør det billigere for studenter. It's about time!

mamma sa...

du trenger mange gode råd og den mageveska er kjempelur.

sminke trenger du ikke. du er vakker nok.

anna sofie sa...

jeg bruker lite penger på sminke, rett og slett fordi jeg misliker å bruke penger på det, aner ikke hvorfor når jeg tenker over på hvor mye jeg får igjen for det. utrolig hva litt maskara og mineralpudder kan gjøre :- )