lørdag 5. september 2009

Oslo og Jan Thomas!

Jeg simpelten elsker Oslo. I media er det en kar som får noe hets og det er Jan Thomas. Men jeg har alltid vært en stor - STOR fan. Jeg kan se på tv sumo - parkveien om å om igjen. Han gjør meg i godt humør. Så i dag var det top model live 2009 show på jernbanetorget, og gjett hvem som var konferansier? JAN THOMAS! Det var et flott show med god musikk og flotte modeller. Etter det hele annonserte han at det var mulighet for å få bli tatt bilde av sammen med han og noen av modellene. Fuck modellene tenkte jeg, jeg vil ha bilde av meg og Jan Thomas, uansett for tacky og fjortis det er! Og jammen ta fikk jeg det. Vakten sa når jeg endelig kom frem "nå er det siste" og jeg ropa ut at "jeg er kommet helt fra Bergen" og da fikk jeg heldigvis lov. Lykke.






Spørsmål: Hva syns du om Jan Thomas?

Nå skal jeg finne antrekk for kvelden, sminke meg og komme i gang med drikkingen. Det er festing på gang i kveld også, hvem hadde trodd det?

Ha en fin kveld!!

3 kommentarer:

Christina sa...

Endelig, noen som ikke hater han.
Jeg skrev et innlegg om han like etter jul og det ble det ikke mange kommentarer på for å si det slik. Ikke mange som liker han.

Amalie sa...

Syns ikke det går ann å hate en som han! Jeg bare simpelten digger hele mannen! Men det er mange som ikke syns mye om han;) Men shit heller;)

Ella sa...

Åå, så heldig du er! Jeg elsker han, syns han er sååå søt!