søndag 27. september 2009

Status update!

Beklager men det er lite med blogging for tiden. Årsakene er mange. Jeg er ute på Anglevik hos Silje, en aldeles god venninne og husvert. Jeg koser meg her sammen med deres familie, og jeg prøver sårt å oppføre meg så bra at de bare må adoptere meg for godt! Koser meg iallefall veldig. Det er godt å kunne være her i denne tiden, for å slippe å være alene så mye, da kommer de triste og tunge tankene. Jeg har oppdaget hvor mange flotte venner jeg har, og jeg aner ikke, seriøst jeg aner ikke hvordan jeg skal få vist at jeg setter pris på de, forslag?

Fredag, jeg var på en snurr. Eller på flasken som det heter. Vors hos Christel og så en tur ut på byen. Vanvittig morsomt, koste meg glugg ihjæø (som Silje pleier å si). Men akkurat nå har jeg gangsperre på de merkeligste steder og blåflekker i hytt og gevær, steder man ikke forventer å ha blåflekker. Men flott helg! Neste helg blir også flott for da reiser jeg til India. Herregud.



Et av mange syke bilder som ble tatt fredagen..... trenger ikke si mer?


Ingen kommentarer: