onsdag 23. september 2009

"Bord for en"

Hei mitt navn er Amalie og jeg er nå blitt singel. Hei Amalie. På mandag fant jeg og Harry ut at det ikke fungerte lengre mellom oss og at det beste var å gå hver vår vei. Så det har vi da gjort. Vi var sammen i 2.5 år og det har vært en fin tid. Men noen ganger funker det bare ikke. Selv om det er til det beste så er det selvfølgelig trist og tungt. Det tror jeg ikke man kommer uten. Men nå har jeg mange andre lyspunkt i livet mitt og to store lyspunkt er Silje og Christel. De stiller opp når jeg trenger det. Fantastiske mennesker. Jeg har også andre gode venner som også bryr seg, men de er her og det er supert.

Silje var rask å invitere meg til å bo der en stund. Nå er jeg på Anglevik og det er REKREASJON! Får selvfølgelig en smule dårlig samvittighet, men Silje gjør det veldig lett for meg å være her. Silje er umistelig rett å slett!




Spørsmål: Hvordan tips har du til å komme du over en kjæreste?

2 kommentarer:

Mariann sa...

Uff, det der er ikke lett... Jeg for min del gråt, hyperventilerte og ble til slutt hentet av tante, og snakket med henne til jeg var så sliten at jeg måtte sove... Jeg leste bøker (som jeg ikke husker noe av) og shoppet. Jeg hadde nok ikke det samme stabile forholdet som du har hatt, men det var en stor overgang. Gode venner er viktig, og det er viktig å ikke bli sittende inne med følelsene og tankene! Bruk vennene for alt de er verdt, en god venn stiller opp ;) Bra du har fått en plass å være. Tenker på deg. Klem <3

Mariann sa...

(og skyt alle som sier at det er fler fisk i havet, de skjønner INGENTING!)