tirsdag 15. september 2009

Partyløven Amalie!

På lørdag var det vors hos Stine i klassen, et blandet vors - altså ikke bare en gjeng med sykepleierstudenter. Det var kanonkoselig, men ufattelig mange skjønne mennesker. Det gikk virkelig unna med drikke, jeg hadde med en god skvett med sprit, sambocca og jah. Men var ikke så dritings som jeg har vært før, jeg var rett å slett bare i godt humør! Noen av oss endte også på nach, og var ikke hjemme før kl 14.00 på søndag. Det var et langt nach det! Og selvfølgelig noen bilder:



Carina, Tove, Christel, Cathrine og Lars


Gellow shots

Cathrine

Jeg er en kleptoman på fylla, og stjal barmenyen til metro..

Inne på metro, en ganske elendig plass, og hver gang jeg er der tenker jeg "aldri mer", men vil flertallet dit, så vil det dit..

Carina, Tove og Christel

Ruben, Elisabeth og en gærning

joda.. 1 stk meg

Noen herremenner var det også

Espen

Stine, Amalie og Elisabeth


Kanonkveld!

Spørsmål: Hva gjorde du i helgen?

Ingen kommentarer: