torsdag 3. september 2009

Jeg skal ut å flySKREKK

Om et par timer sitter jeg inne i et langt og trangt metallrør med to utstikkere på, som på en syk måte har blitt verdens tryggeste måte å reise på. Jeg skal ut å fly. Jeg skal til Oslo i helgen. Gleder meg til det, men det knyter seg i magen og halsen med tanke på å skal sitte i metallpølsen i en times tid. I går hadde vi om angst på skolen, og ordet angst betyr faktisk sammensnøring i halsen, så kanskje derfor det knyter seg riktig så godt?

Men på samme tid så trenger jeg å øve, for jeg reiser til India om en mnd. Så jeg er spent på egen reaksjon. Det kommer sikkert noen tårer, men det er bare å forvente. Skal ha et strikk rundt håndleddet som jeg fikk i tips av psykologen som hadde undervisningen i går, kanskje få den uheldige stakkararen som skal sitte på siden av meg til å smelle den mot håndleddet mitt? Jeg skal fly norwegian, og forrige gang var de noen engler som tok godt vare på meg!

Spørsmål: Liker du å fly?

Kryss fingrene for meg!

Ingen kommentarer: