torsdag 17. september 2009

Yesterday..

Litt dårlig med blogging i det siste! Men det har vært en del med skolen de siste. Men i går hadde jeg en fantastisk dag. Var først noen (mange) timer på skolen sammen med Christel, Silje og Gøril. Fikk gjort litt, men så suste vi til Stine å kjørte til Fana kulturpark for å se på amfiet der. Vår kjære Silje skal gifte seg til neste år, eller året etter der, og måtte ta en titt å se litt. Det var vanvittig flott. Så kjørte vi videre til Søfteland tror jeg, hvor vi spiste deilig tapas! For å så returnere til skolen for mer lesing!



Stine, Christel, Silje og Gøril

På veien hjem så vi disse søte små ponniene

Når vi dro til tilbake til skolen dro vi innom Christel å hentet nydelige Akira!



Etter jeg var kommet hjem dusjet jeg og gjorde meg klar til å legge meg, men endte opp med å gå ut å treffe en kompis som var i byen.

Nå skal jeg lese litt om India her på nettet, drive med litt mental forberedelse. Skriver mer senere!


Spørsmål: Liker du tapas?

Ingen kommentarer: