mandag 7. september 2009

Oslo - kort oppsummert

I morgen drar jeg tilbake til Bergen. I morgen blir det neppe de store happenings, det blir bare avslappings og så sette meg på flyet tilbake. Jeg har det og har hatt det helt fantastisk. Vi har spist god mat, festet, vært på moteshow, truffet Jan Thomas, shoppet, kino, kafe`, singstar, nye folk, opraen og masse masse mer!


På taket til opraen


Et troll jeg fant i en fontene på vei hjem fra byen

Kul fyr og jeg

De tre musketerer! Lise - Anja - Amalie

Anja med briller

Meg og en trivelig fyr fra nord norge som vi møtte på andys pub

Jan Thomas og noen modeller fra moteshowet

På moteshowet

Før moteshowet - spent på at Jan Thomas snart kommer på scenen

meg og Anja på vei hjem fra byen

Gruppebilde: Lise, Petter, Alan, Meg og Dorthe

Sambocca shot hvor jeg har den i munnen og anja setter fyr på kjeften min, lærte det i Praha 07! Jævli stili og setter en god smak på samboccaen

Kristin og meg

Moi



meg, Petter og Anja



Spørsmål: Har du hatt en fin helg?

5 kommentarer:

Ella sa...

Så ut som en kjempekoselig tur! Jeg har hatt en superfin helg!:)

M.N sa...

fy faen ka fin da va!
åsså e e litt misunnelig pga Jan Thomas;(

Julie sa...

så heldig du er!!! Jeg vil og treffe Jan Thomas! Digger han:) Høres ut som du har hatt en helt topp helg. Søte bilder av deg :)

Amalie sa...

Ja har hatt en deilig helg i Oslo, skikkelig ferie for min del:D

Mariann sa...

Damn girl, you look good ;D Dumt at æ ikke fikk møtt dæ... jajaj, vi tar det igjen i jula! ;)