lørdag 12. september 2009

Hei mitt navn er Amalie og jeg er shopoholiker!

Og da skal du si " hei amalie" I morges ringte pappa og ville møtes i byen, men så regna det sånn at de gadd ikke, hallo! de bor i Bergen, bør ikke vært sjokkert av det. Men da møtte jeg Cathrine på bystasjonen istedenfor. Og selv om planen ikke var å bruke penger så ble da så, men ikke så mye som jeg hadde gjort ellers visst jeg var heeelt nødt til å spare penger. Jeg holdt på å kjøpe en øyenskygge fra chanel til 495 og en bølgetang til 599, men det gjorde jeg ikke, så klapp på skulderen til meg.


Okey, skal ærlig innrømme at dette er ikke det bildet jeg ser best ut på, ser nærmere ut som en psykopat her, men det får så være.

Cathrine på opus/opuz - husker ikke hvordan det skrives

Mens Cathrine gomlet på en klomp med karbohydrater (rundstykke med ost og skinke) spiste jeg denne hærligheten av en salat - scampisalat til 119 kr, et kupp!


Denne øyenskyggen fra make up factory kjøpte jeg for 149,- på Cubus, også et kupp vil jeg si.




Det er så lenge siden jeg har kjøpt meg undertøy og når det er 3 for 2 må man jo bare. Stine i klassen anbefalte disse stringtrusene, så kjøpte i turkis, lilla og rosa. Stilig sant?


I kveld skal jeg til Stringtruse-Stine, nei det var kanskje litt styggt, men hun stine som anbefalte meg disse trusene. Det blir vors der og det blir kanon. Jeg har sprit og sambocca! Så det blir altså en fuktig aften på byen. Så visst det tikker inn noen sms med "jeg er så jævli glad i deg, håper du vet det" så bare tenk "Amalie er på byen". Men jeg skriver det nok fordi jeg er glad i deg, men jah dere skjønner kanskje?

Spørsmål: Hva skal du på denne lørdagskvelden?
Spørsmål: Fylleringer du/fylleskriver du sms?

2 kommentarer:

Mariann sa...

1. I dag koser jeg meg med mamma og Katrine ;) Veeeldig koselig!

2. JA JA JA! Er det noe jeg gjør, så er det det :P

Oddvars bryggeri sa...

HVORR HAR DU FÅTT SPRITEN FRA ?