lørdag 31. januar 2009

En lørdagskveld

Det er Lørdag og har hatt en bedre dag en den kjedelige fredagskvelden jeg hadde i går. Jeg stod opp klokken 14.00 og det var ekstremt deilig. Etter litt frokost og the L word dro jeg og min kjære til Åsane for å kjøpe litt ved og gå på Åsane senter. Dette endte jeg opp med: 



Denne gleder jeg meg villt til å se!! Kjøpt på platekompaniet for 59,- 


Jeg har sett filmen, så bestemte meg for at jeg måtte lese boka. Filmen var kjempebra, og som regel er jo boka bedre enn filmen. Så jeg gleder meg masse til å starte på denne godsaken. Kr 99,- på Ark bokhandel. 

Dr.House har jeg sett et par ganger på NRK og han er jo en elskverdig drittsekk av en lege, noe som gjør at jeg syns han er fantastisk. Spennende sykehusserie! Billig var den også. House season 1 til kr 199,- på platekompaniet. 


Så her ser dere noe av det jeg skal gjøre på i kveld. Min kjære skal lage deilig kylling og etter middagen skal jeg kose meg med ukas snacks, skal spise litt popcorn og spise en liten bocca, mørk sjokolade skal visst være en smule bedre enn en deilig saftig snickers. Men det blir bare den lille:)

 Blir en rolig og fredfull lørdagskveld på meg, kanskje visst jeg kjeder meg løper jeg å ser en kino, det er den største fordelen med å bo 5 minutter unna kinoen, og merkelig nok er det faktisk vanvittig deilig å gå på kino alene. Jeg har gått på kino alene 3 ganger i hele mitt liv, det var en helt fy fy tanke bare å tenke å gå på kino alene, jeg tenkte det var flaut, pinlig og bare tapere som gjorde det, men sist gang jeg var alene så var det faktisk 5 andre som også var alene. Grunnen til at jeg vet det er at det var totalt 30 stykker i en sal til 200 og vi hadde nærmest en rekke hver:p Har du noen gang gått på kino alene? Og hvordan var opplevelsen? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er så flink til å kjøpe ulike serier, bøker og filmer :)
Var du på kino? Jeg har vært alene på kino en gang, da var jeg 11 og så "bare skyer kan bevege stjernene". Var en lørdags formiddag, også ble jeg hentet når filmen var ferdig:) Tror jeg må prøve det igjen. Er jo ikke alle som er alene på kino som stønner, slurper og slevjer :p