søndag 25. januar 2009

Ich bin eine Berlinerbollen!

Det var noe av det første jeg kunne si på tysk, det var vel JFK som sa "ich bin eine berliner" men siden vi hadde en så enormt god humor på skolen,  sa vi berlinerbollen. Berlin er hovedstaden i Tyskland, og i dag er det ca 3.5 millioner mennesker som bor i byen. Jeg og min kjære fikk gavekort på travelink for 2000 kroner. Siden jeg og min medstudent har trukket oss fra Portugal opplegget følte jeg et stort behov for å reise bort i påsken, så nå har jeg og min kjære bestilt tur til Berlin, for en svært billig penge. For hele turen fra søndag-lørdag med fly og hotell ble det 6500 kr for begge to, minus 2000 er det faktisk bare 4500 vi har betalt for turen. Og jeg gleder meg enormt! Vi skal ligge på 4-stjerners hotell ikke langt fra Berlin Zoo. Jeg har nå lest masse og funnet ut om en del museer og attraksjoner jeg håper å få se:) 

Har du planer for påsken? 


2 kommentarer:

Marthe sa...

vet ikke hva jeg skal! har veldig lyst til å dra på hytta eller noe, men slappe av skal jeg hvertfall:D

Marthe sa...

tusen takk! syns kanskje det ble litt kort, men det vokser jo ut igjen;) tenger nok bare et par cent så blir det bra:P