tirsdag 13. januar 2009

Bedre sent enn aldri

I går var det duket for lunch med Ina og Merete, og selvfølgelig baby Christopher. Lenge siden vi tre hadde funnet på noe sammen, så det var en svært vellykket lunch. Savner å ha de rundt meg i klassen men siden Merete ble preggers og Ina tar sykepleien over fire år så ser jeg de ikke så ofte som jeg gjerne skulle ønsket. Lunchen tok vi på Cafe Opera. 


Jeg spiste denne greske salaten til lunch! 98 kr. NYDELIG
Hærlige Ina
Merete med sin søte baby Christopher



Etter lunchen gikk jeg til Think Hairwear på xhbition. Jeg satt der ca to timer, fikk stipet håret, noe sånn annet greier der hun dro ut en del av det røde jeg hadde i håret og klippet og greier og kuret i vilden sky. Som alle frisører var hun svært overasket over hvor mye forskjellige farger jeg hadde i håret. Jeg ønsket å stripe håret for å ikke være så mørk nå som våren faktisk kommer om ikke for lenge. Jeg skal IKKE bli blond igjen, men en litt lysere topp er ikke å forakte Ble litt gyldne striper i håret, slik jeg hadde håpet at det skulle bli. Men frisøren hadde selvfølgelig svært lyst å gjøre meg enda lysere, men det skjer nok ikke med det første. Men kan hende jeg tar en runde til senere, for å bli pittelitt lysere i toppen. Litt dårlig bilde, men ser iallefall litt av toppen! 



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilig ;D
tror jeg også skal få det litt lysere til sommern, faktisk prøve å få noen striper i min orginale farge som faktisk er ganske lys :p

Anonym sa...

Forresten; husker godt ditt blonde hår, og skjønner ikke hvorfor du ikke vil bli blondie igjen ;)))