fredag 30. januar 2009

Fredagskveld

Siden det ble ganske sent i går er det deilig med en fredagskveld uten noe særlig action. Hele denne dagen har igrunn vært svært lite preget av action. Dette har min dag bestått av: 

  1. Soving
  2. Sofasitting
  3. Sett en mengde med episoder av the L word
  4. Inntatt mat og drikke
  5. sløvet enda mer
  6. Sett film

Altså en svært slapp dag, men er litt slapp så det passer bra. Jeg fikk her om dagen et tips av Mariann, et tips om sunnere snacks. Så i dag har jeg kuttet opp litt frukt og dyppet det i vanilje kesam. Det var svææært godt og mye sunnere og bedre enn å stappe i seg en sjokolade og potetgull. Så takk Mariann for et godt tips!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Sunne Mariann spiste masse nachos OG smash i kveld... Fantastisk at jeg gir andre tips, og spiser så usunt som bare det selv!

Amalie sa...

hehehehe det er faktisk ofte sånn med me også, jæævli flink til å gi gode råd, men ikke like flink til å følge dem;);)

Anonym sa...

På mandag er det faktisk helt slutt, sånn på ordentlig. Da begynner 10 uker med sunn og god mat :) Og ikke minst litt mindre stress =) Gleder meg veldig!