søndag 27. februar 2011

VM i S(hopping)

Mens andre kanskje koser seg med VM i form av ski og hopp og slikt, så stikker jeg sikkert av med en medalje i VM i shopping. 

Lørdagsmorgen kom jeg tilbake til Oslo, etter noen timer på puten var jeg derimot klar for litt shopping før seinvakten. Og jeg fant noen ting: 



Vår jakke fra H&M til 299,- sitter fint på, og behagelig stoff


Nå som jeg prøver å adde litt brunt i garderoben fant jeg denne, den var faktisk ganske kul på! 
199,- på Cubus 
 En tunika som skal sitte litt løst og ledig, fint med et belte i livet, på salgt for 49,- kr 


Jeg elsker duften av kokkos, kjøpte 750 ml med shower cream for 189 på The body shop - KUPP! 

Denne shampoen og balsamen fikk jeg av Maria i julegave, og elsker elsker elsket den, begynte å nærme seg slutten i balsamflasken, så når jeg kom over tilbudet for 750 flaskene til 399 for begge to måtte jeg slå til. De koster 299 på blivakker, men kommer opp i det samme med frakt, så kjøpte disse med en gang. Kjøpte de i frisørsalongen : På håret i bogstadveien. 


Nå er jeg ferdig med arbeidshelg, har vasket rommet, vasker litt klær nå og drevet å skrevet under på en hel del med papirer. Skal vaske enda litt mer klær, og gjøre litt skolearbeid. Skal sende inn en oppgave for evaluering i morgen, så skal finpusse litt på den først. 

Håper alle har hatt en finfin helg! 

1 kommentar:

Mariann sa...

Haha, du altså! De har de ofte på tilbud på lookfantastic.com, så du kan få de til ca 250 med frakt :) Så lenge de er under 20pund er det bare å kjøre på :)