torsdag 24. februar 2011

2 småsjokkerende bilder

Jeg tenkte å dele to bilder med dere, som faktisk sjokkerte meg. Jeg har jo gått ned litt over 30 kg. Men det er først når jeg ser bilder at jeg innser hvor mye det faktisk er. Og da blir jeg veldig stolt, og glad inni meg, men samtidig er det litt vondt å tenke på hvordan det var da. Ikke utseendemessig, men selvfølelsen, unngikk speil så langt det var mulig, gikk kun med klær med masse strikk i seg, slik at jeg ikke skulle kjenne noe ubehagelig stramt her eller der. Jeg gikk ikke i bukser, fordi stoltheten var for stor til å kjøpe noe i pluz size, så da ble det tights og skjørt, og joggebukser. 




 Meg og hærlige Carolina, hun er en av mange som har støttet meg under hele prosessen. 




Nå har jeg hatt en pause fra ketolysekuren mens jeg har vært her for jeg har vært syk, det frister lite med egg og stå å kokkelere. Og når jeg ser disse bildene gleder jeg meg til å begynne pån igjen! 

Har fremdeles en del som skal ned, og fram til 1 juli har jeg enda noen kg som skal av, og det går i sneglefart, så når jeg kommer tilbake til Oslo blir det godt å komme tilbake til lavkarbokostholdet. 

Ha en fin dag. 


6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow.
Stå på! :)

Anonym sa...

Inspirerende!

Anonym sa...

Så jævla tits...

Åshild Margrete Østtveit Odéen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Åshild sa...

Du er kjempeflink Amalie. Har selv gått ned nærmere 20 kilo nå. Får masse komplimenter. Takk for at du informerte om Ketolysekuren. :-)

Anonym sa...

Så utrolig flink du har vært! Stå på : ))