tirsdag 22. februar 2011

Freshere i formen

Hei og Hå. Formen er stigende, men fremdeles litt feber i kroppen, trøtt og slapp, men det går iallefall fremover. Kombinasjonen av paracet, ibux og 1 stk fantastisk kjæreste har gjort sitt. 

Nå har jeg dusjet, sminket meg og tatt en børste gjennom håret. Har nemlig planer om å treffe mamma og oddvar. I går var det mer eller mindre avlyst siden både jeg og mamma var syk. Men nå ser det ut til at vi skal treffes likevel for litt mat og shitprat. Skulle ønske Maria også kunne komme, men ingenting var avklart før en liten tid siden så da ble det slik. Men håper å få treffe henne før jeg reiser til Oslo. 

Utrolig hvor mye freshere man føler seg når man tar på seg sminken og noe annet enn joggis etter et par dager med sykdom. 


og jepp, bruker leopardskjerfet mitt! Elsker det. 


3 kommentarer:

jannike sa...

fin du e! leopardskjerfet e jo berre rålekkert! love it ;)

Anonym sa...

Kjempefint sjerf:)

Amalie sa...

Tusen takk jannike, syns også det er såå fint:D Glad e kjøpte det i både den fargen og svart/grå:D