mandag 28. februar 2011

Dagens fantastiske kupp!

I dag har jeg virkelig hatt en fantastisk flott fridag. Gjorde først storinhandling på matfronten, og handlet mat til nesten tre uker med kjøtt, kylling etc. 

Traff Mariann i ett tiden, vi tok oss en tur på storo storsenter, og der gjorde jeg flere kupp! 




 Et smykke/øredobbestativ! DEILIG å få organisert noen av øredobbene som har ligget rotete i en liten pose. Jeg har mange flere enn dette, så jeg trenger nok flere stativ, men herremin så lekkert! 




Jeg så dette smykket i Krakow, og tenkte - å så stilig, bare synd jeg ikke bruker brune farger, når jeg så dette igjen, var det vanskelig å la vær! Kjøpt på Mango!

...og et litt billigere smykke fra H&M! 


Hva syns du om mine kjøp? 

5 kommentarer:

Anonym sa...

du er ikke sann, !!!!! men fint å praktisk er det Klem fra mor

Anonym sa...

Hvor kjøpte du det?!

Anonym sa...

Veldig fint, og praktisk!:) pris?

Anonym sa...

Veeeldig gode kjøp;) d måååå være d mest geniale smykkestativet eg ever har sett ;)

Anonym sa...

hei høne.

no må du gi deg. husk nyttårsløftet.

fin sjiraff og stilig smykkestativ.
klem fra mamma