lørdag 19. februar 2011

Dagens kjøp!

Jeg er i skrivende stund på fauske, der bor nemlig kjæresten min. I går hadde vi en koselig kveld med deilig mat og en film. Men med en gang jeg kommer på besøk til han så synker skuldrene mine seg betraktelig, så jeg var ubeskrivelig trett og sliten. Jeg får ferie med en gang jeg er her.... ...på fauske liksom. 

Så i dag dro jeg ned til gata/amfisentret. Spiste en god salat til lunch og gjorde noen småkjøp: 

Svart/grått og brunt leopardjal fra Vero Moda til 99 kr pr stk. En hvit tunika til 29 kr på salg fra Cubus, beige topp kr 29 på cubus og en pinsett med etui til 49 kr. Fornøyd med mine kjøp. Har virkelig slappet av og kost meg i formiddag. 

I kveld skal vi lage enda en god middag, ligge i armkroken, se på film og kanskje spille litt kort. 

=) 

3 kommentarer:

jannike sa...

Gu for nokon flotte kjøp!!!
va som eg sku gjort d sjølv;) hihi!

ha ein flott kveld vakre du;)

Anonym sa...

Fine innkjøp, liker bloggen din!
- Du, på videregående, hvilke programfag valgte du? (Realfag eller samfunsfag- og hvilke)

Amalie sa...

takk kjære jannike:)

Takk anonym;) jeg tok først gk helse og sosial, vk1 helseservice, og så tok jeg generell studiekompetanse på allmennfaglig påbygging. Da tok jeg ikke realfag, jeg tok rettslære og samfunsskunnskap=)