onsdag 23. februar 2011

0 gram karbohydrater pr 100



På ketolysekuren står det at man kan drikke pepsi max i ubegrensede mengder. Men for å skape gode vaner kan det være greit å prøve å ikke gjøre det hver eneste dag. Når jeg ikke har lyst på pepsi max, men har heller ikke lyst på stygt Oslo-vann, så er Fun Light en veldig god erstatning når man har lyst på noe godt og friskt og drikke. Denne fun light saften med jordbær og rabarbara smakte jeg for første gang i går, og YUMMY! Den er nydelig. 0 gram karbohydrater.

Anbefales. Skal lage gele av denne også.

Nå skal jeg ta meg noen slurker av denne og prøve å komme i gang med litt skolearbeid.

Ha en strålende dag:) 

2 kommentarer:

Mariann sa...

Synes oslovannet er godt, særlig hvis det får renne litt først!:) er vel oppi 3-4 liter om dagen, så flaks for meg :p Saft ja, det må jeg kjøpe meg!

Og shopping - I'm all inn! Forelesning fra 12-14, så si i fra når det passer for deg :)

Amalie sa...

har veiledning på 13-14 hos veiledern min i praksis, så kan etter det jeg også:D

Så da blir det litt digg shopping:D