søndag 13. februar 2011

Liten update

Jeg har igrunn hatt en helvettesuke:

Mandag - dagvakt i praksis
Tirsdag - seinvatkt
Onsdag - skole + seinvakt
Torsdag - skole + seinvakt praksis
Fredag - seinvakt
Lørdag - tidligvakt + seinvakt
Søndag - tidligvakt

Nå har jeg sovet en deilig middagslur, og skal straks lage meg litt mat. Måtte bare rydde litt her, helt utrolig hvor det kan hope seg opp. Kommende uken blir derimot bra for da skal jeg:

Mandag - HELT FRI
Tirsdag- tidligvakt
Onsdag - seinvakt
Torsdag - tidligvakt + SENKVELD MED THOMAS OG HARALD!
Fredag - setter nesen nordover til min kjæreste Thomas!



Ellers, beklager for lite blogging. Spesielt på lavkarbofronten. Vekten står helt stille, men holder ut. Men jeg har spist ganske kjedelig denne uka, for det meste bare frest noe greier. Men satser på å komme sterkere tilbake. Jeg er også å cruiser etter litt nye oppskrifter. Man kan bli veldig lei av sin egen mat. Men nå skal jeg tross alt til min kjære Thomas, og han kan vel slave litt for meg?

Ellers har jeg noen andre spennende ting på gang, i jobb og skolesammenheng!:)




Ingen kommentarer: