onsdag 16. februar 2011

Dagens kjøp: Cardigan fra Only

Jeg elsker svart. Forguder svart, det har vært min farge i mange år. Så begynte jeg med litt farger som blå, rosa, hvit, lilla osv. Men det er noen farger jeg  alltid har hatt litt angst for: beige og brun. Syns det er mange som kler den, men jeg har alltid bestemt meg for at det ikke passer meg. Så jeg har tatt utfordringen. 

Og resultatet: 

En leopardmønstret brun/beige og litt svart cardigan fra Only, lekker ikke sant? 

Kan jeg gå med slike farger? Var ikke den fin? 

KUPP! 


5 kommentarer:

jannike sa...

Den va rålekker og rålekker til deg! :D du kan heilt klart bruke dei fargane! VELDI kledeli!
EG elska leopard ;)

Anonym sa...

Kjempefine farger til deg:)

Anonym sa...

Den jakka har jeg kjøpt i grå! Veldig fin fasong

Anonym sa...

Den jakka har jeg kjøpt i grå! Veldig fin fasong

Eline sa...

Den var toppnoch! Disse leo-fargene kler du, men den du har i bakgrunn på bloggen (!) - det kunne blitt litt heftigshit!