tirsdag 15. februar 2011

Noen positive ting med omgangssyken:

Jeg har da fått Norovirus, en kollega kastet opp i går og måtte dra hjem. Hadde virkelig gjort alt for å unngå smitte, men det var da uungåelig. Så i går og i hele natt jeg hengt over spybøtta. Og midt i all elendigheten prøver jeg å finne noen positive ting med akkurat det å ha norovirus:


  • Vel, vekta mi har stådd stille kjempelenge. Med dette noroviruset får jeg iallfall rensa kroppen på alle måter! 
  • Man kan drikke brus med så ufattelig god samvittighet
  • Man kan bruke de beste og styggeste og de mest behagelige klærne med god samvittighet
  • Å føle seg så jævli trashy, gjør noe med selvbildet når man endelig føler seg bedre igjen, kommer til å føle meg som en gudinne når jeg er ferdig med jævelskapet. 
  • Man får ha et maraton med en tv-serie, for min del har jeg sett utallige timer på the oc 
  • Jeg som har jobba ræva av meg hele uka, får faktisk tid til å sove en del, selv om jeg faktisk foretrekker å jobbe som en helt. 
  • Å ha norovirus med all denne kvalmen fungerer faktisk litt som prevensjonsmiddel også, bare tanken på å skulle bli gravid og riskere kvalme og oppkast er, ja.. uaktuelt. 

Å prøve å holde seg positiv mens man henger forran spybøtta er vanskelig, men prøver iallfall. 


God bedring til meg. 

Ingen kommentarer: