søndag 20. februar 2011

Kjære: du ser ut som et vrak

...og det verste, er at min kjære Thomas har helt rett. I går begynte jeg å føle meg trett, så sov halvannen time middagslur, på kvelden kjente jeg meg fremdeles slapp og begynnende vond hals. Senere på kvelden var feberen et faktum. Jeg ble raskt temmelig dårlig, så her sitter jeg da, med feber og knasker paracet og ibux som sukkertøy.

Jeg har nettopp hatt norovirus, en influensa er ikke det jeg trenger. Har vondt i hele kroppen og det eneste som funker er å ligge vannrett og slappe av. Kjedelig å bli syk når jeg endelig er her nordpå. Men på sykepleien fikk vi høre at har man stresset mye, blir man lettere syk når man endelig slapper av. Is that the case?

Men Thomas tar ufattelig godt vare på meg, han har faktisk lest eventyr til meg i dag!  Han er et kupp!

God bedring til meg.


2 kommentarer:

Mariann sa...

God bedring, kjære du! Godt at du er i gode hender i det minste :)

jannike sa...

God bedring!!!
og tvila på at DU ser ut som eit vrak;)