tirsdag 26. oktober 2010

Tok saken i egne hender!

og nå er jeg på min nye hybel! De hadde glemt å kjøpe bein til senga mi, så de mente jeg ikke kunne sove der i natt. Etter noen timer med furting fra min side bestemte jeg meg for å dra til IKEA selv å hente de sabla beina. Så nå etter noen timer med montering, bæring etc er jeg på den nye hybelen min. Når jeg kommer mer på plass kommer bilder. Veggene her er helt tomme, og siden alle mine maleri ligger til lagring så må jeg finne en alternativ løsning, visst ikke blir det for tomt rett å slett.

Jeg har gått gjennom alle tingene, jeg har faktisk tørket støv av ALT. Hvert eneste hårstrikk, hver eneste hårklipp, alle smykker, alle parfymer, alle bøker (!!!) ALT. Jeg gikk med en romdrakt fra jernia (takk for tipset mamma) for å beskytte meg. Har jo ikke fått noen stikk på flere uker, så skjønner ikke helt panikken. Men jeg bestemte meg for å gjøre alt, for at psyken min skal kanskje slappe av. Men skal ærlig innrømme at jeg er litt usikker på om jeg klarer å sove uten lys, og om jeg klarer å sove uten lang tights, sokker over tightsen og langarmet genser.. bør vel prøve, men tror det kan bli lite søvn.

Er det noen veggdyr her er det visst meningen at vi skal leve sammen.

Nå skal jeg prøve å nærme meg sengen. 120 seng igjen bli deeeilig! Skulle bare ønske mannebeinet kunne være her! =)

Natta!

Ingen kommentarer: