søndag 10. oktober 2010

David Guetta 9 oktober!

I går hadde jeg en hærlig kveld med noen hærlige jenter. Begynte med litt sminking hos Anja sammen med hun og Sonja, litt bussing til søskenbarnet til Anja som bor i Lørenskog (tror jeg ikke er helt på bærtur nå iallefall). Der var også hennes søster - Annette. Vi vorset litt, prata og koste oss, tok et minivors på bussen, og noen drinker på Fiasko før vi dro på: DAVID GUETTA KONSERT I OSLO SPEKTRUM. Det var enkelt og greit bare utrolig rått. Når han spilte Sexy Bitch og Memories følte jeg meg nesten dopa av lykke. Men jeg er tydeligvis gammel, for etter 3 timer med dansing og hopping var jeg utslitt og dautrøtt. Var heldigvis ikke den eneste;) 




Kristin og Anja 

Annette og meg

 ja.. en del folk i Oslo Spektrum

Så klare for Guetta! 

Etter konserten gikk jeg og Anja for å kjøpe oss kebab, og hele veien til kebabhuset haltet vi, klagde over vondter her og der og vi begge innså : EY vi er ikke 18 år lengre! Vi var så slitne når vi kom frem til kebabhuset at vi satt oss ved et bord og satt der i kanskje 20 min og bare stirret på køen, og håpte at den skulle forsvinne slik at vi kunne kjøpe kebab uten å måtte stå så mye. Så etter litt venting fikk vi Kebab og vi gikk hjem. Når hold-in strømpebukser kom av, sko og sokker revet av var det mange gledesstønn i kansleren studenhjem. Vi fordervet kebab og la oss. Fin kveld. 


Bare et tilleggsbilde: Jeg stakk ut kamraet og tok bilde av dette nydelig høstreet som er rett utenfor vinduet mitt. 

Nydelig. 





1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelig høstre klem fra mor