onsdag 20. oktober 2010

Litt guts tilbake!

Hei Hei. I dag har jeg vært på skolen. Har hørt på mange flotte foredrag om hva de andre bedriver med i praksis, samt en gøy forelesning om musikk som smertelindring. Godt å være på skolen igjen etter noen uker uten.

Jeg har siste tiden vært litt umotivert for skolearbeid, å sette seg ned å lese tunge artikler har liksom ikke vært førsteprioritet for å si det sånn, men i dag fikk jeg litt guts tilbake, og godt er det for om ikke mange uker er det eksamen i "Sykepleievitenskap og sentrale begreper". jaja.

I dag skal jeg gjøre ferdig foredraget mitt, og smått begynne å lese litt til den eksamenen kanskje?

Og vaske klær.

Noen som har gode forslag for hva jeg kan ønske meg til jul?

1 kommentar:

Stine Elise sa...

Den er jeg VELDIG med på Amalie, det fortjener du!! :D Bare si ifra og jeg stiller opp :D

Det gleder jeg meg til :D