torsdag 28. oktober 2010

Min nye hybel!




Dette er noen bilder av den nye hybelen min. Jeg må si jeg trives temmelig godt. Men savner selvsagt tingene mine som ligger bortlagret i bokser for å være sikker på at disse veggdyrene ikke kommer til denne hybelen. Det er temmelig tomt på veggene, men planen er å dra på ikea ved neste stipend/lønning for å kjøpe noe billig og enkelt å ha på veggene for trivselen sin del. Ellers er planen å kjøpe noen puter til sofaen og litt sånne småting, siden jeg har fint lite pynt.

Hva syns du?

3 kommentarer:

jannike sa...

sooo koseli :)

Anonym sa...

Eg syns du skal finne EN farge som går igjen imellom alt det hvite og svarte... turkis er fint...knall rosa er også fint med mye svart ;)

Anonym sa...

å så fint du har fått det. får nesten tårer i øynene ,når jeg tenker på hvor mye du har plagdes med de j..... veggdyrene.
veldig glad i deg , lille høne.

mamma