fredag 15. oktober 2010

Punktvis

Jeg har fått diverse klager angående for lite oppdatering. Og ja jeg har vært sløv. Derfor kommer en liten punktvis en:

  • Jeg har fått ny hybel - men enda ikke fått flytta inn. Jeg fikk nøklene til hyblen for noen dager siden. Var innom å så på den og sier bare WOW, den er nyoppussa og greier. Nå mangler det bare alt av møbler så blir det bra. Jeg føler jeg har levd i en bag i mange måneder nå, så det blir godt å komme hjem og det faktisk er hjem. Så det blir deilig. 
  • Jeg har begynt min praksis på Ahus på postoperativ oppvåkningsavdeling. Må bare si at det er en fantastisk spennende avdeling, de har et enormt faglig høyt nivå og personalet brenner for sine pasienter. Jeg hadde følt meg 100% trygg som pasient der. Spennende som masterstudent å være der også. 
  • Har også begynt i en ny ekstravaktstilling på et sykehjem ikke langt fra der jeg bor, faktisk bare 15 min gange. Og det er også et fantastisk sykehjem. Personalet, ledelsen og pasientene er strålende. 
  • Jeg drømmer om Sushi og brownies. Motivasjonen min for ketolyse er ikke helt stabil for tiden, jeg har løst på drit, men samtidig gå ned i vekt, er et eller annet der som skurrer. Men noe må jeg nok gjøre for å få bort disse sjokoladetankene iallefall. 
  • Jeg skal treffe Mariann på søndag for en deilig salat, og jeg gleder meg til salaten og Mariann, mest Mariann da, selv om jeg er et matvrak ut av dimensjoner. 
  • Jeg har bestilt tur hjem til jul! Jeg reiser med nattoget den 19 desember, så ankommer jeg staselig den 20 desember til Røkland, og skal være helt til 4 januar, for en lykke. 
  • Jeg savner Bergen. Eller folkene i Bergen. Spesielt pappa og søsknene, Silje og Christel. Off a meg jeg vil treffe de snart!
  • Jeg elsker MO i x-faktor 

Det var vel det. Tjohei

2 kommentarer:

Mariann sa...

YAY! :D gleder meg masse!

jannike sa...

ja har sakna litt oppdatering!;)
so spanande at du er på po på ahus då, eg er daglig innom der å henta pasienta so muli vi plutseli støta på kvarandre ein dag;) ;)

sjønna ka du meina m sushi og brownie, eg har vært ute av ketose i 2 veke no, tilbake idag, MÅ klare det her;);)

btw: eg og elska MO;)