mandag 25. oktober 2010

Sytpeis

Håret mitt sier tydelig ifra at vinter ikke er helt optimalt, ei heller at min slettetang er nærmest ødelagt.

Jeg gremmes over mitt eget hår til tider. Har heller ikke penger til å gå til frisøren, så mitt håp er jeg kan vinne en GHD tang i en konkuranse her på nettet:p

Sannsyneligheten er vel temmelig liten, men det er jo lov å håpe?;)

Nå skal lykketrollet slappe litt av. For jeg er litt skuffet ettersom hybelen var helt tom i dag, enda jeg fikk beskjed om at i dag skulle jeg endelig få flytte inn etter 2 mnd husløs.

Ha en fin dag.

1 kommentar:

Mariann sa...

WOW - for et hår ;O skjønner at du ønsker deg ny slettetang da altså. Stemmer for at noen spanderer frisørtime på deg ;)

Har de enda ikke fått kjøpt/satt inn møblene? Kjipt... men det ordner seg for snille jenter :)