torsdag 7. oktober 2010

Nydelig høstdag!

Jeg bare elsker høsten. I dag på vei til et lite jobbintervju tok jeg dette bildet med telefonen min. Elsk. Fargene er vakre og temperaturen er fin. Jeg fikk forressten jobben, og skal på opplæring allerede i morgenkveld. Det tar ca 15 min å gå til den nye arbeidsplassen så er helt ypperlig. Men nå skal jeg gå til den andre hybelen å pakke ned ting som kan lagres over lengre tid. Har enda ikke fått noen ny hybel, venter i spenning på det. For min egen del har jeg bestemt meg for å fryse ned klærne mine og kokvaske de en gang til, bare for å være hundre prosent sikker på at jeg ikke får veggdyr med meg på den nye hybelen. 

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Elsker høstens farger! :)

jannike sa...

ja, idag har det vore ein nydelig høstdag! eg elskar dei flotte fargane som er ute no!

vibeke sa...

Høsten er vakker...

Sv: Takk for det,lilla er en fin farge det.. :o)