søndag 17. oktober 2010

Drit

Startet dagen med en deilig dusj, etterfulgt av en lett frokost og litt drikke, for første gang på lenge følte jeg meg faktisk våken kl 06.30, men så kom det. En sinnsvak kvalme og mageknip, sprang på dass og brakk meg flere ganger. Faen. Ble svimmel og uvel, og la meg selv i sjokkleie, med bena hevet. Ble iallefall bedre. Hadde litt tid, så tenkte jeg skulle slappe litt av før jeg gikk til t-banen. Formen ble definitivt ikke bedre og etterhvert måtte jeg bare ringe inn syk. Og det var veldig kjipt for jeg hadde gledet meg til å gå på jobb, og så for meg en fin arbeidsdag. Jeg prøvde å sove, men var vanskelig for jeg var jo så våken. Men sovna litt etterhvert, våkna i tolvtiden og kjente på formen, nei faen. La meg igjen og våkna når min kjære ringte kl fire og "eh du er klar klokka er fire", kjente på formen og bare faen. Jeg og Mariann har lenge hatt en salat-date i kveld som jeg har gledet meg stort til, men så ingen annen utvei enn å avlyse. Nå sitter jeg her med en hodepine fra helvette, selskapssjuk og drit. Skal ta litt ibux og paracet og ta det litt med ro. Jeg må være bedre til i morgen for jeg har tusen ting jeg må gjøre på jobb.

Regelrett en drittdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

God bedring Amalie ,omgangsyke er noe dritt Ha en fin dag klem fra mor